想いは今も変わらず・・・:And still feel the same....
誰もが2月3日は節分の日だって知っている
私にとってこの日は母を記念する日の様に思える
だってこの日は私が母と楽しく過した最後の日だから
想いは今も変わらず、亡くなった母にもう一度会って抱きしめられたら・・・
「母さん寂しいよ」

母が入所していた9ヶ月間、私は殆ど毎日病院に会いに行くのが日課だった
でも本当に何の前触れもなく節分の2日後意識を失い105日間昏睡状態が続き
昨年の5月に亡くなった  3度目の脳梗塞が原因だった

*****************

Everyone knows that February 3rd is Setsubun.
To me, the day is a sort of a memorial to my mother because it was the last time I had a great time with my mother.
And still feel the same, If only I could see and hug my deceased mother again…
"I miss her so much."

For nine months, I used to go to the hospital and to see her almost every day but two days after Setsubun, out of the blue, she went into a coma.
She was in the coma for one hundred and five days and she died in last May.

[PR]
by r-petal | 2008-02-02 13:32 | Comments(0)
<< 雪・・・ ちっこい物だけど高価な物 It... >>