人気ブログランキング | 話題のタグを見る
私にとってはハードなのよね・・・
日曜日コスモス祭りが行なわれている会場へ出掛けてきました
コスモスの見頃はもう過ぎていたけれど目の保養になりました
私にとってはハードなのよね・・・_d0064859_16243571.jpg

私にとってはハードなのよね・・・_d0064859_1628585.jpg

**************
ウィルス対策ソフト社から有効期限切れと更新案内を知らせるメールが届いた
早速そのウェブにアクセスして支払いを済ませ
どうにかこうにか最新版のウィルスソフト2008年版をインストールして
バージョンアップをすませ・・・・
コンピューターをシャットダウンして再起動した・・・
お決まりの作業を済ませ・・・とここまでは順調だった

でもバージョンアップした事で記憶させて置いたIDやパスワードが消えてしまい
コンピューターはまるで初期化されしまったようになってしまった
もう~! 今日やらなければいけない事が一杯あったのに3時間も無駄にしてしまった・・・
私にとって最新版ウィルス対策ソフトがウィルスになってしまった感じだ
ホント・・・孫の世話よりパソコンを扱うほうがハードだわ(笑)

*************
If you find some mistakes in my diary,
please correct them for me.

It is hard for me to....

I received an e-mail which notified me of the expiration date and the renewal from Trend Micro company
I visited the Web site immediately and finished the payment on the Net.
Then I managed to install the 2008 version , it’s the latest Antivirus software, and upgraded to …
I shut-down and rebooted my computer…I followed specified steps,and now so far so good I thought.
I have lost all of my IDs and passwords because of the new software program.
It’s like I reinstalled the operating system.
Oh! No! I had so many things to do today…
After all I wasted about three hours....
The latest Antivirus software seems to be a virus to me.
Also I want to say:
taking care of my computer is harder than taking care of my grandchildren

by r-petal | 2007-10-22 16:29
<< ずっと昔の事だから ありえない~~!! >>